فیلم سینمایی تپلی و من







تپلی و من فیلم سینمایی
به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی حسین قناعت میباشد . فیلم
سینمایی تپلی و من در ژانر کودک ، کودک و نوجوان و خانوادگی میباشد .
فیلم تپلی و من در سال 1397 ساخته شد و در سال 1398 منتشر شد . در فیلم
سینمایی تپلی و من در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و
نوجوانان ، سامیار محمدی پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان را بدست
آورد ، همچنین نامزد دریافت بهترین فیلمنامه ، بهترین کارگردانی و بهترین
فیلم نوجوان را به خود اختصاص داد . حسن معجونی ، میتراحجار ، یوسف تیموری ،
سیروس گرجستانی ، نادر سلیمانی ، رامین ناصر نصیر ، سامیار محمدی ، مرتضی
زارع ، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل در این فیلم ایفای نقش میکنند .
فیلم تپلی و من به موضوع مهم کودک درون مپیردازد . این فیلم جذاب تاثیر
گرفته از فیلم The Kid اثر جان ترتلتاب میباشد . داستان فیلم تپلی و من
ناکامی حسین معجونی در نقش رامین ، یک کارگردان و فیلمنامه نویس را روایت
میکند . برای او در کودکی اتفاقی می افتد که اعتماد بنفس خود را از دست
میدهد . او به دلیل آنکه نتوانسته فیلمنامه حرفه ای و جذابی بنویسد به
ناچار در یک مرکز هنری به همراه دوست خود میترا حجار در نقش کتایون کار
میکند . در ادامه داستان به طور اتفاقی شخصیت دوران کودکی خود سامیار محمدی
در نقش تپلی را در خانه اش پیدا میکند . تپلی آمده تا اتفاقی که در گذشته
باعث از بین رفتن اعتماد بنفس او شده است را بگوید ، تا رامین در گدشته سفر
کند و از آن اتفاق جلوگیری کند .

Comments